E-mail Marketing
Campaniile de e-mail marketing stau la baza celor mai multe strategii de marketing relațional multicanal, indiferent dacă obiectivul este de cultivare a relației cu clienții pe termen lung sau de creștere a vânzărilor.
Soluția noastră de e-mail marketing este creată pentru a crește eficiența comunicării la fiecare nivel de interacțiune cu clientul. În campaniile de e-mail marketing sunt folosite două tipuri de mesaje:
Promoționale (proactive) | Tranzacționale (reactive) | |
– Lansarea unui produs; – Lansarea unui serviciu; – Anunțarea unui eveniment; – Oferte speciale. |
– Oferte customizate în funcție de reacțiile consumatorilor; – Cross-selling / upselling; – Reactivarea clienților inactivi. |
Baze de Date Emailuri |
Campanii Email Marketing |
|
– Crearea unei baze de date segmentabilă după principiul *RFM; – Crearea unui conținut personalizat pentru fiecare dintre aceste segmente de clienți; – Personalizarea mesajelor în funcție de acțiunile consumatorilor sau pe baza interacțiunii cu conținutul. *Recency (cât de recent am interacționat cu consumatorul); Frequency (cât de frecvent răspunde ); Money (cât de mult cumpară). |
– Managementul bazei de date și analiză comportamentală; – Grafică curată; – O structură organizată a conținutului; – Copywriting; – Template-uri responsive și optimizarea codului HTML; – Platformă de e-mail; – Rapoarte de campanie. |
Resurse:
Sunteți interesat de o soluție de E-mail Marketing?
Trimiteți o solicitare!
Cu ce te putem ajuta? Contactează-ne acum la 021 224 40 20!
[carousel id=2535]