Linii Informative de Produs
Soluția noastră susține abordarea de tip “customer-centric” pentru brandurile sau magazinele online care doresc să dezvolte o relație pe termen lung cu consumatorii lor.
Furnizarea informațiilor despre produs prin intermediul call-center-ului nostru, va face ca experiența de cumpărare a consumatorilor să fie mai plăcută.
Experiențele neplăcute în relația consumatorilor cu produsul sunt inevitabile, însă un call-center atent și bine pregătit poate diminua impactul negativ al acestor experiențe. Este prioritar ca orice sesizare sau solicitare să fie preluată și rezolvată în cel mai scurt timp.
Telefon / Chat / Whatsapp / Facebook Messenger
Când e nevoie de linii informative de produs | Livrabile esențiale | |
– Recomandabil: pe termen lung, în susținerea imaginii unui brand; – În perioada imediată lansării produsului; – Când produsul necesită servicii post vânzare; – În perioada în care sunt aduse actualizări unui produs sau unui serviciu. |
– Înregistrarea apelurilor, cu respectarea normelor GDPR; – Integrarea modulului de chat pe pagina produsului; – Acces în timp real la convorbiri; – Raportare detaliată în timp real; – Baze de date cu întrebări frecvente (FAQ). |
Resurse:
Sunteți interesat de o soluție de Linii Informative de Produs?
Trimiteți o solicitare!
Cu ce te putem ajuta? Contactează-ne acum la 021 224 40 20!